Comforter L - De mobiel verwarmingsdeken

Comforter L is de volgende generatie verwarmingsdeken.

  • Innovatieve en gezonde infraroodtechnologie
  • Tot 5 uur mobiele warmte
  • Licht in gewicht; kan gemakkelijk worden verpakt en vervoerd
  • Duurzaam, waterdicht (bodem) en wasbaar materiaal
€ 159,90 *

Prijzen incl. btw excl. verzendingskosten

Klaar voor onmiddellijke verzending, leveringstijd circa 3-5 werkdagen

  • 6002
4.8 / 5
Lees, schrijf en bespreek beoordelingen...meer
Bewertungen (9)
4.8 / 5 Durchschnittliche Bewertung Bewertung schreiben
Bewertung schreiben
Beoordeling schrijven
Beoordelingen worden na controle vrijgegeven.

De met een * gemarkeerde velden zijn verplichte velden.

5 / 5 Punkte

Für ältere Menschen einfach genial

Ich habe den Comforter L für meinen Papa genutzt der unter starken Durchblutungsstörungen litt. Dafür einfach genial. Am Tage hatte er die Decke mit dem Akku betrieben auf dem Schoß liegen. Besonders toll das Durch das fehlende Kabel auch keine gefährlichen Stolperfallen herum liegen. Nachts haben wir die Decke mit dem Verlängerungskabel Direkt an die Steckdose angeschlossen und das Akku für den nächsten Tag wieder geladen. So war es einfach Perfekt. Wir haben sozusagen den 24 Stunden dauertest gemacht und die Decke hat diesen Test mit 120% bestanden.
Noch ein großer Vorteil. Da der Comforter von der einen Seite Wasserdicht ist, ist es auch kein Problem wenn beim Essen gekleckert wird das einfach ab zu wischen. Toll. Für mich gehört dieses Produkt einfach auch in den Sanitätsfachhandel oder in die Altenpflege. Ich bin begeistert.

3.5 / 5 Punkte

Heizelemente bei der großen Decke zu klein

Ich habe für meinen Ridgeback die große Decke gekauft, weil er öfter mal im Auto warten muß und eine Frostbeule ist. Leider sind in der großen Decke nur zwei kleine Heizelemente verbaut. Nach Unten Entweicht keine wärme. Es ist sicher besser als nichts, aber bei dem relativ hohen Preis hätte ich zumindest 4 über die Decke verteilte Elemente angemessen gefunden. Denn so hätte die kleine Decke vermutlich den gleichen Zweck erfüllt. Die Verarbeitung ist allerdings gut.

5 / 5 Punkte

sehr praktikabel

Mein Hund liebt diese Decke, im Auto super praktisch und auch für unterwegs. Danke, würde ich wieder kaufen!

4.5 / 5 Punkte

Funktioniert ausgezeichnet

Die Decke ist eine Super-Lösung wenn Hunde öfter mal im Auto bleiben müssen. Die Heizkissen dürften nur ein wenig größer sein.

5 / 5 Punkte

Super, für Mensch und Tier

Im Campingstuhl oder gegen ein kühles Bett. Super!

5 / 5 Punkte

Nie wieder ohne

Wir nutzen die Decke auf der Terrasse und im Garten. Wir sind sehr begeistert. So können wir auch bei kalten Temperaturen die Sonne zu Haus genießen.

5 / 5 Punkte

Auf der Kutsche genial!

Nutze die Decke auf der Kutsche. Im Sommer ohne Heizfunktion schon genial gegen Regen. Im Winter nicht nur Feuchtigkeitsabweisend auch noch Wärmend. Sowohl für mich als auch für meine Gäste. Super Teil. Kare Empfehlung.

5 / 5 Punkte

Sehr zu empfehlen

Wir lieben diese Decke

5 / 5 Punkte

Tolles Produkt! Kann auch von Frauchen und Herrchen benutzt werden. Angenehme Wärme! Benötigt zur Aufbewahrung wenig Platz! Absolut Empfehlenswert!

Alle 9 Bewertungen anzeigen
Comforter is de volgende generatie verwarmingsdekens. Draadloos en met innovatieve en gezonde...meer

Comforter is de volgende generatie verwarmingsdekens. Draadloos en met innovatieve en gezonde infraroodtechnologie* vervangt het de klassieke elektrische deken. Het is verkrijgbaar in twee maten. De kleine kan uw hond of huisdier op koude winterdagen troosten, het grote formaat is perfect voor elke vorm van buiten activiteit of binnen activiteit, zoals een picknick of gebruikt als ondersteuning voor uw slaapzak.

Dankzij het hoogwaardige vakmanschap zijn de binnendraden en technologie op geen enkele manier waarneembaar. Het is licht in gewicht en kan gemakkelijk worden verpakt en vervoerd. Comforter is gemaakt van duurzaam, waterdicht (bodem) en wasbaar materiaal. Vochtigheid, kreukels of krullen kunnen geen schade veroorzaken.

Een krachtige lithium-polymeer powerbank met drie verwarmingsniveaus levert energie voor  tot 5 uur. Het bestaat uit twee 3.0 USB-uitgangen voor het opladen van extra elektronische apparaten. Vanwege verschillende spanningsverhoudingen moet de Powerbank zelf worden opgeladen met de meegeleverde kabel. De Powerbank heeft een levensduur van 400 laadcycli.

  • Draadloos en met innovatieve en gezonde infraroodtechnologie *
  • Verkrijgbaar in twee maten
  • Tot 5 uur mobiele warmte met een krachtige powerbank
  • Licht in gewicht; kan gemakkelijk worden verpakt en vervoerd
  • Duurzaam, waterdicht (bodem) en wasbaar materiaal. Vochtigheid, kreukels of krullen kunnen geen schade veroorzaken
  • Krachtige 5V powerbank levert tot 6 uur energie
  • Capaciteit: Blauw (41°C; 5h), Verde (46°C; 3,5h), Rojo (51°C; 2h)
  • Afmetingen:  47 x 35,5 x 0,8 inch
  • Leveringsgegevens: Comforter, beschermhoes en Powerbank
  • Gewicht:  2,14 lbs 
  • Garantie: 2 jaar Trooster, 1 jaar Powerbank

 

* Zie voor meer informatie over onze infraroodtechnologie onze site.
! LET OP! : Houd het product niet opgerold wanneer het is ingeschakeld. Opbouw van warmte mogelijk!
! LET OP! : Onze infrarood warmtestraling komt overeen met het equivalent van het menselijk lichaam. Daarom kan de perceptie variëren, afhankelijk van de kamertemperatuur of fysieke conditie
CE, RoHS, FCC, WEEE

Verdere links naar "Comforter L - De mobiel verwarmingsdeken"
Beschikbare downloads:
Laatst bekeken